Tuesday 8 December 2009

hesh...............kakak,.,................kakak.....




ni la kakak aku....kdg2 gedik,,,,,kdg2 garang...........kdg2 tegas.........kdg2 sengkek........kdg2 benci..........kdg2 aku gak gedik ngan die.........kdg2 rase nk penampo..........kdg2 rase nk sanjung........kdg2 rase die otai...........kdg2 rase die petai..........kdg2 ok.............kdg2 ko.............kdg2 senyum..........kdg2 sengih...........kdg2 rase nk sepak..........kdg2 pemurah...........kdg2 rase bleh nk bgtau rahsia............kdg2 die mulut buaye............luas sgt mulut tu..........sume nk g tau..........kdg2 perasan.........kdg2 sedar............kdg2 bangkai skitttt...............kdg2 otai gak.............kdg2 lemah lembut..............kdg2 garang mcm jenglot............kdg2 rase mcm nk papejela..........kdg2 ske gedik ngan kucing..........kdg2 gadooohhhh ngan adek aku sbb kucing...........kdg2 bleh Dpanggil kakak.........kdg2 asyik bertekak.........kdg2 rase nk racunkn die.......kdg2 kesian pun adeee..............eeeee............ape lg yg kdg2...........kdg2 aman dier tak de.........kdg2 sunyi dia tiade.............kdg2 die psycho.........kdg2 die bajet macho.........kdg2 die ngan aku mcm lbh kurg la........jd mcm hantu skit............kdg2 suke mengusik............kdg2 best foreever ................kdg2 gelak sampai nk gilerrrr..............kdg2 pemalas............kdg2 terlebih rajin plakkkk...........kdg2 beranagn.........kdg2 perasan........itulah kakak aku............ape pun korang mesti ade abg @ kakak.........bye............happy birthday adzammmm............hidoooppppppppppp zapinnnnnn...........

No comments:

Post a Comment